Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2020

Ὁ Γρηγόριος Ναζιανζηνὸς στὸν ρήτορα Εὐδόξιο

 Ρωτᾶς πῶς πᾶνε τὰ δικά μου. Πολὺ ἄσχημα. Δὲν ἔχω τὸν Βασίλειο, δὲν ἔχω τὸν Καισάριο, τὸν πνευματικό μου ἀδελφὸ καὶ τὸ σωματικό. Ὁ πατέρας καὶ ἡ μητέρα μου μ’ ἐγκατέλειψαν, λέγω κι ἐγὼ μαζὶ μὲ τὸν Δαβίδ. Τὸ σῶμα μου εἶναι σὲ κακὴ κατάσταση, τὸ γῆρας βαραίνει τὸ κεφάλι μου, οἱ φροντίδες περιπλέκονται, τὰ ζητήματα ἐπιτίθενται, ἡ φιλία δὲν ἔχει ἐμπιστοσύνη, ἡ Ἐκκλησία χωρὶς ποιμένες. Ἔφυγαν τὰ καλά, τὰ δεινὰ προκαλοῦν, τὸ ταξίδι μας μέσα στὴ νύχτα, φάρος πουθενά, ὁ Χριστὸς κοιμᾶται. Τί μοῦ μέλλεται τάχα; Μιὰ μόνο βλέπω λύση τῶν συμφορῶν, τὸ θάνατο. Καὶ τὰ ἐκεῖ ὅμως τὰ βλέπω ζοφερά, συμπεραίνοντας ἀπὸ τὰ ἐδῶ.

 

Γραμμένη μετὰ τὸ 379. 

Μετάφραση Ἰγνάτιος Σάκαλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.